Dacă vei veni cu mostre ale produselor tale și le vei așeza pe jos în stand și pe masă nu vei avea rezultate pentru că vizitatorii nu vor intra la tine în stand. Prezența la târg este un moment important al anului și trebuie pregătită cu mare atenție.
Vino cu ceva la târg prin care să fii unic și memorabil. Poate să fie orice de la un produs deosebit, la o activitate iteractivă sau la animăluțe deosebite. Astfel, vei rămâne mult timp în mintea vizitatorilor, vei fi ușor de identificat și ai foarte mari șanse să devii chiar subiect de presă.
Cele mai multe contacte acumulate la târg nu sunt recontactate sau activate, ceea ce este o mare pierdere. Recontactarea trebuie să aibă loc în maxim 5 zile după târg pentru că după aceea contactul se răcește.
Participarea la târg înseamnă o activitate de vânzare unu la unu la un ritm foarte intens. De aceea standul și toată strategia de comunicare pentru târg trebuie adaptate creării unui mediu propice pentru dialog, în care vizitatorul să se simtă important.
Elementele esențiale pentru participarea la un nivel minim la târg sunt următoarele: folosirea celui mai bun personal, uniforme pentru personal, spider/banner de minim 3mx2m, afișarea elegantă a produselor, cărți de vizită, fluturași, cataloage, gustări/gratuități pentru vizitatori.
Anunță toți partenerii tăi de prezența la PetExpo. Este posibil ca noi să nu reușim sa îi contactăm pe absolut toți.