PetExpo 2012 review
PetExpo Romania a crescut în mod vizibil de la un an la altul. Toate eforturile organizatorice au fost depuse anul acesta pentru a oferi evenimentului conditii premium de desfasurare pentru ca orice participant sa e multumit de asocierea imaginii sale cu PetExpo. Astfel, PetExpo 2012 a avut parte la cea de-a patra editie de o locatie de exceptie (Romexpo, pavilion C1), dotata la standarde europene pentru desfasurarea de targuri si expozitii.
Expozantii
Cei 46 de expozanti s-au prezentat anul acesta la Romexpo cu elemente de imagine superioare anilor precedenti, in ciuda conditiilor economice aspre din prezent. În 2012, PetExpo Romania a oferit cele mai bune conditii de expunere de pana acum, iar expozantii s-au conformat venind cu prezentari deosebite pentru produsele si serviciile lor.
[blockquote]In 2012 a fost inregistrat si recordul pentru marimea unui stand, 2 dintre expozanti optand pentru suprafete de 130mp.[/blockquote]Parerea generala a expozantilor despre PetExpo 2012 a fost net superioara editiilor precedente privind organizarea si conditiile de expunere. Cu privire la vizitatori, expozantii s-au aratat satisfacuti de numarul, varietatea si calitatea acestora.
Peste 7.000 de iubitori de animale
Prin cea mai complexa campanie publicitara de care a beneciat PetExpo pana acum, la eveniment au sosit peste 7.000 de iubitori de
animale, desi primele zile ale targului au fost cele mai calduroase zile ale verii, iar ultima zi a fost insotita de furtuni agresive. Cei 7.000 de vizitatori au fost contorizati prin cele aproximativ 5.000 de bilete vandute si cele peste 1.000 de invitatii a cate 2 persoane care au fost utilizate.
Peste 200 de medici veterinari
PetExpo este un eveniment care oglindeste intregul sector dedicat animalelor de companie. Astfel, o categorie importanta din acest sector este reprezentata de medicii veterinari.
[blockquote]Prin seminarul organizat impreuna cu Mars Romania si CMVRO, dar si prin reducerile speciale oferite de expozanti si comunicate de PetExpo direct catre medici, anul acesta au fost prezenti la eveniment peste 200 de medici veterinari.[/blockquote]Peste 150 de petshop-uri
Având în vedere ca PetExpo România a reprezentat cea mai mare aglomerare a anului de produse i servicii dedicate animalelor de companie din ara, un numar insemnat de administratori de petshop au sosit la eveniment interesati sa vada ultimele noutai în domeniu, sa testeze produse la faa locului, sa ceara sfaturi direct de la producatori sau sa benecieze de diverse discount-uri.
Campania publicitara la PetExpo 2012
[blockquote]12 tipuri de canale media au fost utilizate pentru comunicarea evenimentului PetExpo Romania 2012[/blockquote]1. Campanie radio la EuropaFM
4 spoturi pe zi timp de 2 saptamani la unul dintre principalele posturi nationale de radio cu ascultatori din segmentul 30+.
2. Campanie TV la Discovery Channel & Animal Planet
18 spoturi pe zi timp de 2 saptamani la principalele posturi TV din categoria lme documentare.
3. Campanie outdoor mobil cu Motion Vision Communication
2 remorci publicitare completate cu promovare sonora, 8 ore/zi, 6 zile pe arterele principale ale capitalei.
4. Campanie de direct mail cu 125.000 de uturasi
In premiera, PetExpo a realizat o campanie masiva direct in casutele postale ale tuturor imobilelor de tip casa din Bucuresti.
5. Campanie outdoor prin bannere stradale
10 bannere publicitare fata-verso cu dimensiunea 6mx1m au fost asate timp de 2 saptamani in principalele intersectii din Bucuresti: Perla x2, Piata Romana x2, Piata Universitatii x2, Natiunile Unite, Budapesta, Brancoveanu, P-ta Sudului.
6. Campanie video indoor prin IndoorMedia
Spoturi cu o frecventa de o aparitie la ecare 3 minute au fost difuzate pe ecranele Indoor Media din urmatoarele locatii: Gara de Nord, Gara Obor, Hollywood Multiplex, Cinema Pro
7. Campanie online pe Google Adwords & Facebook
Inca din luna martie, PetExpo a fost prezent in mediul online prin publicitate platita in sistemul Google Adwords si Facebook Ads.
8. Campanie print
Aparitie 1/4 in 3 editii SapteSeri, aparitie 1/2 in 2 editii SapteSeri, aparitie cu machete si articole in 2 editii Curierul National.
9. Campanie de bannere online si comunicate de presa prin parteneri
Bannerele online animate si comunicatele de presa au fost publicate in luna premergatoare evenimentului pe urmatoarele site-uri: ghimpele.ro, port.ro, eva.ro, bucuresteni.ro, 121.ro, youmago.ro, news20.ro, stiripescurt.ro, hotcity.ro, zoopedia.ro, latifa.ro, imperecheri.ro, animale.ro, animalutul.ro, animalutze.com, petsbox.ro, caini-utilitari.ro, happydogs.ro, hobbyzoo.ro.
10. Campanie de newsletter
Newsletter trimis la vizitatorii PetExpo Romania de la ultimele 3 editii.
11. Campanie virala pe Facebook
Concursul “Fa-ti animalutul vedeta” a fost un real succes, pozele concurentilor care anuntau evenimentul PetExpo acumuland peste 10.000 de like-uri si peste 500.000 de vizualizari.
Super!